EFT: Arena Patchnotes 0.2.0.0 + EFT: Patchnotes 0.15.0.0
Tato aktualizace obsahuje kompletní vymazání profilu - WIPE. Článek obsahuje patchnotes pro EFT a EFT: Arena
ESCAPE FROM TARKOV PATCHNOTES 0.15.0.0
Nový obsah
Přepracování Factory
- Všechny textury a geometrie budovy továrny, jejích vnitřních místností, sklepů, konstrukcí a strojů byly kompletně přepracovány při zachování celkových rozměrů a rozvržení původní lokace;
- Místnosti, sklepy a dílny byly přepracovány při zachování rozměrných objektů původní lokace;
- Některé prostory závodu a sklepní prostor, který spojuje všechny čtyři dílny, byly rozšířeny. * * Byly přidány venkovní prostory kolem závodu;
- Přidáno několik nových přechodů na slepých místech;
- Vylepšena oblast horního patra pro snadnější přístupnost;
- Upraveno spawnování a exitování pro PMC a Scavs, aby odpovídaly rozšířeným oblastem;
- Vylepšeno chování AI při všech změnách v rozložení lokací;
- Přerozdělen loot a kontejnery po celé lokaci;
- Přidány nové úkoly do lokace.
Nový BOSS, PARTISAN
Přidán nový boss se jménem Partisan.
O jeho minulosti toho není mnoho známo. Říká se, že je válečným veteránem a od těch dob je posedlý nástražnými dráty a nástražnými výbušninami. S Jaegerem má dobré vztahy, zdá se, že jejich cíle a morální kompasy jsou v souladu, nebo je možná spojuje jejich vojenská minulost.
Partisán se v Tarkově pevně drží svých zásad, jde po lidech, o kterých si myslí, že jsou bezectní, a loví je, ať už jde o PMC nebo Scavs. Nemá žádné vazby na ostatní místní Bosse a snaží se s nimi nekřížit cestu. Jeho pohled na obchodníky je podobně negativní, s výjimkou Jaegera. Vaše postavení u Fence nemá na Partisanův postoj k vám žádný vliv a nelze ho zvýšit ani snížit tím, že mu pomůžete nebo ho zabijete.
Boss se objevuje v lokacích lesního typu. Je pravděpodobnější, že se objeví v raidu s PMC s nízkou karmou. V takovém případě bude Partisan tyto hráče lovit. Pokud jsou v raidu Scavs s nízkou karmou, stanou se jeho cílem také. Každý hráč však musí být připraven na pasti a při setkání s tímto bossem očekávat přestřelku, a to bez ohledu na svou karmu.
Partisan dává přednost nenápadnému postupu, kdy využívá terénu, předem nastražuje pasti a teprve poté se pouští do otevřeného boje. Proces přípravy a průzkumu lokace mu zabírá většinu času, zatímco otevřené střety jsou méně časté. Při boji proti více protivníkům může jednoho z hráčů nalákat na své pasti, které předem nastraží.
Boss jedná sám. Instaluje pasti s nástražnými dráty, aktivně používá granáty, dokáže se tiše pohybovat terénem a dlouho sledovat svůj cíl po celé lokaci.
KARMA
Přidán nový skrytý parametr „Karma“.
Hodnota karmy se mění v závislosti na akcích hráče. Obecně ji lze zvýšit při dodržování „otevřenějšího“ stylu hry a snížit při „nečestném“ stylu hry.
Počet spouštěčů, které mění hodnotu karmy, se bude vždy zvyšovat a samotné spouštěče budou dále upravovány a vyvažovány.
V některých případech lze změny karmy sledovat pomocí výrazného zvukového upozornění.
Cestování z mapy na mapu
Nový herní event „Marathon“
- Během eventu „Maraton“ budou průjezdy lokací dostupné pouze v příslušném herním režimu;
- Maraton je k dispozici pouze v režimu PvP;
- Za dokončení eventu Marathon získají hráči jedinečný achievement;
- Po skončení eventu budou všechny průchody lokací dostupné ve všech raidech.
Přidána možnost cestovat z jedné lokace do druhé
- Pro přesun do jiné lokace musí hráč vstoupit do tranzitní zóny a v kontextové nabídce vybrat příslušnou možnost;
- Tranzity mezi lokacemi jsou dostupné po 7 minutách od začátku raidu;
- Během tranzitu bude hráč moci přenést některé předměty nalezené v raidu, které budou za určitou cenu přesunuty do skrýše;
- Po přenesení předmětů se spustí časovač tranzitu. Při aktivaci tranzitu a přenosu předmětů bude možnost opustit aktuální lokaci nedostupná a hráč bude nucen použít tranzit;
- Při pokusu o tranzit ve skupině mohou hráči použít tranzit pouze v případě, že se všichni žijící členové skupiny nacházejí v tranzitní zóně;
- Pokud tranzit použije současně několik hráčů, kteří nejsou ve stejné skupině, budou společně přeneseni do další lokace. Sóloví hráči se mohou připojit ke skupině a také společně tranzitovat do další lokace;
- Dostupné směry tranzitu jsou na obrazovce výběru lokace označeny přerušovanou čarou;
Přidán achievement „Maraton“ za návštěvu všech lokací v jednom raidu
Tripwires
Přidána funkce instalace pastí z nástražných drátů:
- K instalaci drátu je zapotřebí jednorázový spotřební materiál, „instalační sada drátu“:
- Tuto položku nelze najít v raidu ani koupit na bleším trhu: sada bude k dispozici ke koupi po dokončení Jaegerova řetězce úkolů.
- Když je předmět v inventáři, hráč získá přístup k režimu tripwire pomocí klávesy „B“ na příslušných granátech. Pro přepnutí do režimu tripwire musí mít granát v rukou;
- Tripwire má minimální a maximální délku instalace. Lze jej umístit na jakýkoli rovný nebo mírně nakloněný povrch;
- Past z nástražných drátů lze aktivovat několika způsoby:
- Vystřelením drátu z krátké vzdálenosti;
- zasažením drátu střepinou při výbuchu;
- zasažením drátu jakýmkoli fyzickým předmětem, včetně hráčů, botů a předmětů.
- Při aktivaci neexploduje past z nástražných drátů okamžitě, ale se zpožděním pojistky uvedeným v popisu granátu;
- Dráty lze zneškodnit: Přistupte k nastraženému granátu a zneškodněte jej prostřednictvím kontextové nabídky. Odjištění trvá určitou dobu. Pokud máte v inventáři víceúčelový nástroj, doba zneškodnění se výrazně zkrátí;
- Po zneškodnění můžete granát použitý v nástražném zařízení sebrat;
Pasti z nástražných drátů se po určité době samy odjistí.
Dvounožky a montáž zbraní
Přidána možnost montáže zbraní a používání dvojnožek:
- Pro montáž zbraně musí hráč zamířit na vhodný vodorovný nebo svislý povrch a stisknout klávesu „Mount weapon“ (ve výchozím nastavení klávesa „V“);
- Při střelbě z namontované zbraně se snižuje zpětný ráz a spotřeba výdrže;
- Chcete-li namontovat zbraň na dvojnožku, stiskněte klávesu „Toggle bipod“ (ve výchozím nastavení kombinace „Ctrl + V“), poté zamiřte na vhodný vodorovný povrch a stiskněte klávesu „Mount weapon“;
- Při střelbě ze zbraně namontované na dvojnožce se výrazně sníží zpětný ráz, spotřeba výdrže a kývání zbraně;
- Namontování zbraně v poloze vleže je možné pouze v případě, že jsou na zbrani nainstalovány a nasazeny dvojnožky;
- Ikona v rohu obrazovky ukazuje, zda je zbraň namontována, nebo signalizuje, že daný povrch není pro montáž vhodný.
-
Nová zóna v Úkrytu (Hideoutu), Gear Rack
Zóna Gear Rack je přidána do rozšířené části úkrytu a má 3 úrovně vylepšení.
- Každá úroveň přidává figurínu, která může být použita k vystavení jakékoli výbavy, kterou lze vybavit na vašem PMC;
- Můžete si vybavit výbavu z figuríny nebo vyměnit výbavu, kterou je již vaše PMC vybaveno, za výbavu z figuríny;
- Na vybavení a výměnu se nevztahují předměty v kontejneru a speciální sloty;
Výbava figuríny se zobrazuje v okně „seznam souprav“, můžete zde vybavit soupravu z figuríny.
Nová zóna Hideout, Cultist Circle
Nová zóna kultistický kruh se nachází mimo hlavní úkryt.
- Do kultistického kruhu můžete obětovat až 5 předmětů;
- Hodnota každého obětovaného předmětu se sčítá;
- Tento součet určuje hodnotu předmětů, které obdržíte jako dar od kultistů;
- Kultisté vám nemohou předměty doručit, pokud se nacházíte v Úkrytu.
- Pokud je hodnota jedné oběti vyšší než určitá hranice, je 25% šance, že obdržíte předměty potřebné pro aktivní úkoly a nedokončené zóny Úkrytu.
Hodnota obětovaných předmětů se dále zvyšuje o bonusy z:
- Posvátného amuletu
- dovednosti Správa úkrytu - hideout management skill
Hráči, kteří si zakoupili edici Neslýchané (Unheard), budou mít okamžitě vytvořen Kruh kultistů
Systém reakce AI na nepřítele
Přidány změny v chování AI při spatření jiné AI nebo hráče v režimu PvE. Model chování je zvolen v závislosti na lore vztahu mezi frakcemi.
Možné reakce:
Okamžitá agrese a útok;
- Přátelské, pokud se neprojeví agrese;
- Naprostá přátelskost;
- Varování a útok, pokud není uposlechnuto;
- Neutrální, pokud není projevena agrese.
Volba, zda bude agresivní, závisí na „náladě“ bota a frakci cíle. Pokud například AI BEAR narazí na AI USEC, je pravděpodobnější, že se do něj pustí (ale ne nutně na 100 %), než kdyby narazil na jiného AI BEAR.
O tom, zda budou agresivní, nebo mírumilovní, se rozhodují jak hráči Scavs, tak hráči PMC.
Šance na setkání s agresivnější AI PMC se liší v závislosti na lokalitě. Například na Ground Zero (pod 20. úrovní) jsou boti přátelštější a v The Lab jsou nejagresivnější.
Interakce mezi frakcemi budou dále implementovány a vyváženy v režimech PvE i PvP
Nové zbraně, vybavení a kořist
Nové zbraně
- samopal IWI UZI 9x19;
- samopal IWI UZI PRO Pistol 9x19;
- samopal IWI UZI PRO SMG 9x19;
- SR-3M 9x39 kompaktní útočná puška;
- Magnum Research Desert Eagle Mk XIX .50 AE pistole;
- Magnum Research Desert Eagle L5 .50 AE pistole;
- Magnum Research Desert Eagle L5 .357 pistole;
- Magnum Research Desert Eagle L6 .50 AE pistole;
- Magnum Research Desert Eagle L6 .50 AE pistole (WTS);
- U.S. Ordnance M60E4 7,62x51 lehký kulomet;
- U.S. Ordnance M60E6 7,62x51 lehký kulomet;
- U.S. Ordnance M60E6 7,62x51 lehký kulomet (FDE).
Aktualizované modely zbraní
- AS VAL 9x39 speciální útočná puška;
- VSS Vintorez 9x39 speciální odstřelovací puška;
- PP-91-01 samopal Kedr-B 9x18PM;
- PP-91 Kedr 9x18PM samopal;
- PP-9 Klin 9x18PMM samopal.
Nová ráže
- .50 Action Express.
Nová munice
- .50 AE FMJ;
- .50 AE JHP;
- .50 AE Copper Solid;
- .50 AE Hawk JSP.
Další vylepšení zbraní
- Nové nástavce na zbraně;
- Upravena funkčnost rukojetí u pistole Makarov PM. Pokud je na rukojeti tlačítko rychlého odhozu, je změněna animace interakce s pistolí;
- Vylepšena vizuální stránka pistolí AUG A1 a AUG A3: aktualizována animace rukojeti, přidán vizuálně působící plynový píst;
- U nových a aktualizovaných zbraní přidány některé varianty animace v závislosti na nainstalovaných nástavcích;
- Aktualizovány animace granátů.
Přidány nové typy vybavení, armorů, přilby, kořist - loot. Nové možnosti přizpůsobení postavy.
Zlepšení kvality života
Nastavení zoomu optiky
Byla přidána možnost plynulého nastavení zoomu pro následující optiky:
- Burris FullField TAC30 1-4x24 30mm puškohled;
- EOTech Vudu 1-6x24 30mm puškohled;
- Leupold Mark 4 LR 6,5-20x50 30 mm puškohled ;
- March Tactical 3-24x42 FFP 30mm puškohled;
- Vortex Razor HD Gen.2 1-6x24 30mm puškohled;
- Schmidt & Bender PM II 1-8x24 30mm puškohled;
- SIG TANGO6T 1-6x24 30mm puškohled;
- Hensoldt FF 4-16x56 34mm puškohled;
- Nightforce ATACR 7-35x56 34 mm puškohled ;
- Schmidt & Bender PM II 3-20x50 34mm puškohled;
- Schmidt & Bender PM II 5-25x56 34mm puškohled;
- NcSTAR ADO P4 Sniper 3-9x42 puškohled;
- KMZ 1P59 3-10x puškohled;
- KMZ 1P69 3-10x puškohled.
Výchozí klávesové zkratky pro plynulé nastavení zoomu jsou „Alt + ScrollUp/ScrollDown“.
Výběr granátu pomocí G
- Na panelu rychlého přístupu je k dispozici nová ikona s klávesovou zkratkou „G“: zobrazí granát, kterým se hráč vybaví jako prvním. Konkrétní granát lze vybrat podržením klávesy G;
- V rozevíracím seznamu se zobrazí pouze unikátní granáty s jejich příslušným množstvím.
Režim provozu svítilny a taktického zařízení
Byla přidána možnost aktivovat taktická zařízení a svítilny stisknutím nebo podržením klávesové zkratky.
Ruční zadávání hodnot v nastavení hry
Přidána možnost ručního zadávání hodnot v nastavení hry. Například při nastavování citlivosti myši.
Nastavení klávesových zkratek
Aktualizováno pořadí řazení klávesových zkratek v nastavení ovládání.
Akce „Zbraň pro boj zblízka“ byla přeřazena na „U“. „Útok zblízka“ byl přeřazen na ‚U‘ při dvojitém kliknutí.
Změny ve vyvažování
- Zjednodušené cíle pro úkoly „Nastavení - Setup “ a „Dlouhá cesta - Long Road“;
- Úplně odstraněny obchodní nabídky na neprůstřelné vesty třídy 6, nosiče plátů, balistické pláty a modifikátory přileb od obchodníků. Tyto předměty lze nyní nalézt pouze v raidech;
- Změněna dostupnost munice na bleším trhu. Nyní je na Bleším trhu povolena veškerá munice s průbojností menší než 42, až na několik výjimek;
- Zvýšeno poškození ráží 7,62x39, 5,45x39 a 9x21;
Mírně sníženo poškození některých nábojů ráže 5,56x45.
Technické změny
Prolnutí vybavení
Zavedení systému proti prolnutí. Nyní se prvky přileb, brýlí, masek, límců a náhlavních souprav budou správně zobrazovat na postavě v libovolné kombinaci.
Animace
- Přepracován systém přehrávání animací, aby se zvýšila přesnost synchronizace s první a třetí osobou, pokud je to možné;
- Optimalizovány animace levého ramene pro větší plynulost;
- Přidány speciální animace interakce s dveřmi: Počet animací interaktivních objektů se v budoucích aktualizacích dále zvýší.
Grafika
- Přepracován systém zobrazování stavu počasí v klientovi hráče. Opraveny chyby, které v některých případech vedly k nepředvídatelným povětrnostním podmínkám v raidu;
- Vylepšeno zobrazení mraků: mraky realističtěji reagují na změny počasí;
- Aktualizována technologie FSR na verzi 3.0;
- Odstraněna podpora technologie FSR verze 1.X;
Přepnuto herní období na léto.
Zvuky
Vylepšen systém ozvučení prostředí:
Vyvinuta komponenta, která sleduje polohu a natočení posluchače a pohybuje zdrojem po předem určené křivce, čímž mění nejen polohu zdroje, ale také úhel jeho expozice. Změnou expozičního úhlu se zvuk stává přirozenějším.
Implementováno velké množství různých zdrojů zvuku pro zvýšení imerze, například proudění vody potrubím v továrně, krysy pobíhající ve ventilačních otvorech a mnoho drobných detailů, které jsou náhodně přehrávány na konkrétních místech, od pádu oblázků, přes rušení elektřiny v generátorech až po vzduch vycházející z kotlů.
Optimalizace výkonu zvukového systému, úpravy algoritmu výpočtu okluze:
- Převedení celého algoritmu na vícevláknové výpočty;
- Dokončeno hledání a výpočet úhlu mezi zdrojem a posluchačem;
- Vylepšeno použití hloubky pro určení jejího vlivu na zvuk;
- Vylepšeno ladění křivek, které je zodpovědné za rozpad hlasitosti a šíření zvuku v místech se složitou geometrií.
Díky těmto úpravám je celkový zvuk plynulejší a lépe vystihuje polohu zdroje zvuku.
Aktivní úpravy náhlavní soupravy
- Vylepšeno rozdělení zvuků zbraní a dalších zvuků do různých kompresních kanálů;
- Přidáno rozdělení zvukových podskupin a zvýšen počet nastavitelných parametrů pro větší kontrolu;
- Upravena frekvenční odezva, úroveň potlačení šumu a hodnoty kompresoru, jakož i jejich technické specifikace, aby odpovídaly specifikacím skutečných náhlavních souprav;
Nahrány skutečné aktivní náhlavní soupravy, které se používají ve hře, zvuk střelby a zvuky prostředí v nich, aby bylo možné je dále doladit. Výrazně se zlepšilo umístění zvuků, povědomí o vzdálenosti a zvuk aktivních náhlavních souprav ve hře. Všechny náhlavní soupravy mají vlastní jedinečnou ekvalizaci, což má za následek odlišný zvuk pro všechny náhlavní soupravy.
Aktualizace Anti-cheatu
- Zavedena ochrana proti řadě exploitů souvisejících se sledováním kořisti u hráčů/lokalit pomocí zakázaného softwaru;
- Implementována ochrana proti řadě exploitů souvisejících se synchronizací sítě a neférovým pohybem pomocí zakázaného softwaru.
Seznam změn
- Opravena řada vizuálních chyb v geometrii, texturách a vykreslování objektů na všech místech;
- Opraven nesprávný stav vysílače DSP v sólo raidu PvE, pokud hráč vstoupil do úkrytu před raidem;
- Opraveny vizuální artefakty při použití FSR 2.2 na Ground Zero a Streets of Tarkov;
- Opravena synchronizace stavu kořisti v kontejneru, když byla zbraň složena uvnitř kontejneru;
- Opraven problém, který způsoboval, že v některých případech chyběly efekty výbuchu hozeného granátu;
- Opraven nesprávný stav psí známky hráče při jejím přenosu prostřednictvím služby BTR;
- Opraveno automatické vaultování, když hráč interagoval s inventářem se stisknutými klávesami pro vaulting a pro pohyb vpřed;
- Opraveno zaseknutí ovládání postavy při použití zbraně, která byla lootnota z dropu ve stejném raidu v režimu PvE;
- Opraveno zobrazení ikon opravárenských souprav při jejich použití z kontejneru;
- Opraveno nesprávné zobrazení bodů spawnu botů v režimu PvE;
- Opraveno zobrazení přezdívky killera na obrazovce po raidu v situaci, kdy killer zemřel dříve, než vybuchl jím hozený granát;
- Opraveno zaseknutí ovládání postavy při zavírání inventáře při klikání na zbraně;
- Opraveno zobrazení zaměřovače Torrey Pines Logic T12W nad rukama postavy při opravě poruchy;
- Opraveno nesprávné chování Rogues při interakci s hráči frakce USEC;
- Opraveno nesprávné zobrazení K/D ve statistikách krátkého a celého profilu;
- Opraveno nesprávné zobrazení při řazení zbraní podle úrovně na obrazovce ovládání;
- Opraveno nesprávné zobrazení nejdelšího účinného výstřelu ve statistikách hráče;
- Opraveno zaseknutí ovládání postavy při přerušení animace léků v určitých případech;
- Opraveny podmínky duplicitního úkolu v některých případech;
- Opraveno zobrazení prachu, krve na zdi atd v Úkrytu;
- Opravena doba uložení pojištění pro edici Neslyšeno (Unheard).
EFT:ARENA PATCHNOTES 0.2.0.0
Seznam změn
Tato aktualizace obsahuje kompletní reset profilů.
V rámci této aktualizace byl resetován postup u presetů a vaše ARP:
- Hodnoty ARP byly upraveny následovně:
- Profily s méně než 2000 ARP: ARP nastaveno na 1500;
- Profily s více než 2000 ARP: ARP nastaveno na 2000.
Systém vlastních presetů
- Byla přidána možnost vytvářet zcela vlastní presety. Můžete přizpůsobit výbavu pro každou třídu, zbraně a příslušenství, obsah nosičů plátů a kapes, a vzhled postavy prostřednictvím různých horních/dolních dílů oblečení, masek, klobouků a brýlí.
- K dispozici bude celkem 12 slotů pro vlastní presety, 3 pro každou třídu.
Pravidla vlastních presetů
- Každý kus výbavy má svou vlastní metascore hodnotu, univerzální jednotku pro hodnocení účinnosti předmětu;
- Můžete použít a přizpůsobit jakoukoliv výbavu dostupnou pro danou třídu;
- Vlastní presety mají 4 metascore ukazatele: Palebná síla, Obrana, Užitečnost a Celková metascore hodnota:
- Ukazatel Palebné síly zobrazuje metascore pro vaši zbraň, munici a modifikace zbraně;
- Ukazatel Obrany zobrazuje metascore pro všechny prvky balistiky (helma, armor, armored mody, ...)
- Ukazatel Užitečnosti zobrazuje metascore pro léky, vesty a sluchátka;
- Ukazatel Metascore zobrazuje celkovou potenciální sílu presetu.
- Každý ukazatel má spodní a horní limity. Při vytváření presetu je třeba vyvážit výbavu tak, aby množství metascore nepřekročilo limity ukazatelů.
Startovní presety
- Přepracovány byly standardní presety pro všechny třídy: nyní jsou k dispozici tři startovní presety pro každou třídu. Veškeré vybavení ze standardních presetů je dostupné okamžitě a lze jej použít k vytvoření vlastního presetu.
Sběratelské presety
- Sběratelské presety budou vylepšena a přizpůsobena systému vlastních presetů a vrátí se do hry v nejbližších aktualizacích.
Třídy
- Systém úrovní presetů byl zcela odstraněn ze hry.
- Třída CQB byla přejmenována na Enforcer.
- Každý kus výbavy je přiřazen k určité třídě. Výbava může být dostupná pro všechny třídy nebo jen pro specifické třídy.
Zbrojnice
- Přidána byla Zbrojnice, která funguje jako obchod s výbavou a příručka.
- Můžete nakupovat vybavení za dvě hlavní měny: Rubly a GP.
- Pro nákup některého vybavení budete muset splnit určité podmínky, jako je dokončení denních úkolů nebo dosažení určité úrovně postavy;
- Některé vybavení bude k dispozici po odemknutí nebo zakoupení určitých zbraní, jako jsou základní modifikace pro tuto zbraň;
- Některé vybavení je k dispozici ihned od začátku hry.
- Ve Zbrojnici můžete vidět propojení mezi jednotlivými vybaveními. Například můžete zjistit, jaké vybavení lze nainstalovat na konkrétní předmět.
- Veškerá munice a prvky zbroje (balistické pláty), kromě několika balistických plátů, jsou k dispozici okamžitě a není třeba je kupovat a odemykat.
- Náklady a podmínky pro odemykání nových předmětů byly vyváženy. Každý hráč, bez ohledu na výsledek v zápase, si tak bude moci zakoupit požadované předměty. Budeme i nadále pečlivě sledovat rovnováhu postupu a v případě potřeby provádět úpravy.
Systém postupu zbraní
- Přidán systém postupu a úrovní pro všechny zbraně.
- Úrovně se získávají za zabití v zápase. Zkušenosti se přidělují zbrani, kterou bylo zabito. Nezáleží na tom, zda zápas vyhrajete, či nikoliv:
- Množství zkušeností za jedno zabití je nastaveno na 250XP pro režimy TeamFight/BlastGang a 100XP pro LastHero;
- Dvojnásobné a trojnásobné zabití je odměněno zvýšeným množstvím zkušeností;
- Každá třída má 100% bonus ke zkušenostem pro první hru dne, bez omezení na zbraň. Například můžete použít stejnou zbraň v různých třídách a získat několik prvních bonusů za den. Všimněte si, že můžete získat pouze jeden bonus za třídu na zápas;
- Při změně presetu během zápasu v režimech BlastGang a LastHero se zkušenosti rozdělují podle počtu zabití danou zbraní.
- Jakmile jsou odemknuty mody na zbraně, jsou k dispozici zdarma a lze je instalovat na jakoukoliv dostupnou zbraň bez nutnosti je znovu odemykat;
- Počet úrovní u různých zbraňových systémů se může lišit. Například M4A1 má 30 úrovní, zatímco AKS-74UN má pouze 7;
- Některé mody na zbraně mohou být ve stejnou dobu v postupu několika zbraňových systémů na různých úrovních. Pro získání takového příslušenství stačí, když jej odemknete na jakékoliv zbrani.
- Při hraní s jednou zbraní můžete odemknout většinu nejlepších modifikaců pro ní a pro související zbraňové systémy.
Denní a týdenní úkoly
- Přepracován byl systém denních/týdenních úkolů:
- Všechny úkoly byly výrazně zjednodušeny;
- Odstraněny byly složité a vícedílné úkoly;
- Týdenní úkoly nyní garantují odměnu jedné Lega Medaile;
- Úkoly pro TeamFight a BlastGang byly sloučeny, s výjimkou unikátních úkolů, kde musíte eliminovat nepřátele před tím, než se objeví bod k obsazení (pro TeamFight) nebo umístit/deaktivovat zařízení (pro BlastGang);
- Přidán byl nový cíl pro režim TeamFight: obsadit cíl sám;
- Přidán byl nový cíl pro režim BlastGang: umístit nebo deaktivovat zařízení sám a eliminovat nepřítele zařízením.
Změněny počáteční předměty pro následující edice
Standard Edition
- Rublů: 600 000
- GP: 50
Ryzhy Edition
- Rublů: 800 000
- GP: 100
Zdroj: https://forum.escapefromtarkov.com/topic/41410-aktuality-a-novinky/page/19/#comment-2201297
Náhodné články
Ják mám nástavenou hru?
Drazí uprchlíci a bojovníci…
Pro všechny hráče Escape from…