
Patchnotes 0.16.2.0
V tomto článku vám přinášíme novinky a opravy, představené v patchi 0.16.2.0

Změny
- Optimalizován výkon na Customs;
- Optimalizována spotřeba paměti v režimu in-raid na všech lokacích;
- Optimalizováno nastavení kvality stínů pro lepší výkon na počítačích nižší třídy.
V nadcházejících aktualizacích budeme nadále pracovat na opravách a změnách, abychom optimalizovali a zlepšili technický stav hry.
Změny a vylepšení umělé inteligence
- Všichni bossové mají nyní 30% šanci na spawn;
- Zvýšen spawn pro kultisty v režimech PvE a PvP;
- Snížena šance na spawn Partyzána v režimu PvE;
- Upraven čas spawnu pro Scav hráče: nyní se spawnují nejdříve 17 minut po začátku raidu na většině map, s výjimkou Factory, Reserve a Ground Zero do lvl 20;
- Zvýšena šance na spawn s lepším vybavením Scava, pokud má hráč vysokou scav karmu u Fence;
- Zvýšena aktuální a maximální durabilita všech zbraní u AI PMC;
- Všichni Sniper Scavs a běžní Scavs jakékoliv obtížnosti mají nyní 30 HP hlavy;
- AI PMC, Raideři a Rogues mají stále 35 HP hlavy;
- Zvýšena pravděpodobnost, že AI PMC budou vnímat AI Scav jako nepřátelské, na 80 %. Ostatní šance na vztahy mezi frakcemi zůstávají ve všech lokacích stejné;
- Boti se nyní otáčejí hlavou směrem k předpokládanému cíli, aby získali lepší viditelnost;
- Rychlost detekce botů na těžkou obtížnost je nyní stejná jako u botů na normální obtížnost;
- Upraveno nastavení rychlosti detekce pro AI PMC. Nyní detekují nepřátele o 20 % rychleji než běžní boti;
- Boti AI PMC nyní přepínají na single střelbu i na delší vzdálenosti. Na krátkou vzdálenost se přepnou na plnou automatickou střelbu, pokud je to možné;
- Běžní boti se již nekryjí ve vegetaci;
- Boti již nevidí skrz vegetaci, pokud se nepřítel nenachází v jejich těsné blízkosti;
- Viditelnost botů je snížena, pokud se nacházejí uvnitř vegetace.
Opravy
- Opraven problém, kdy se bot s brokovnicí nebo pistolí nekryl, pokud byl nepřítel ve velké vzdálenosti;
- Opraven problém, kdy bot nereagoval na zdroje hluku;
- Opraven problém, kdy se boti na začátku raidu spawnovali v blízkosti PMC;
- Opraven problém, kdy bot po zásahu zůstal ve vegetaci;
- Opraven problém, kdy bot příliš často přepínal režim střelby při změně vzdálenosti od nepřítele;
- Opraveno několik případů, kdy bot procházel zavřenými dveřmi;
- Opraveno několik problémů, které v některých případech způsobovaly nesprávné vykreslování skla;
- Opraven problém, kdy světlice RSP po vystřelení nesvítily;
- Opraveno několik problémů, které způsobovaly nesprávnou detekci hlavního herního monitoru;
- Opravena nemožnost střílet z brokovnice MTs-255, když máte zaměřeno;
- Opravena možnost přenést nasazenou psí známku do třídicí tabulky;
- Opraveno nesprávné obchodní UI při nákupu předmětů s délkou 7 a více políček;
- Opravena příčina nemožnosti otevřít kontejnery ve skrýši v určitých případech. Předměty, které se po otevření kontejneru nevešly do skrýše, nyní skončí na třídicím stole při opětovném vstupu na obrazovku postavy;
- Opraveno několik nesprávných podmínek v úkolech série Gunsmith - Puškař;
- Opravena příčina chybějících odměn v Kruhu kultistů v některých případech;
- Opravena příčina chybějících animací nabíjení zbraní v některých případech;
- Po kliknutí na oznámení Kruhu kultistů se automaticky přepnete do zóny Úkryt Kruhu kultistů;
- Různé opravy a vylepšení lokalizace rozhraní, předmětů a úkolů;
- Opraveny známé problémy, kdy se hráč teleportoval z okrajů některých povrchů.
Zdroj: https://forum.escapefromtarkov.com/topic/41410-aktuality-a-novinky/page/22/#comment-2219976
Náhodné články
V následujícím článku…
V článku vám představíme…
Nedávný tweet od oficiáln…