Patchnotes 0.16.2.0

V tomto článku vám přinášíme novinky a opravy, představené v patchi 0.16.2.0

Patchnotes 0.16.2.0

Změny

  - Optimalizován výkon na Customs;
  - Optimalizována spotřeba paměti v režimu in-raid na všech lokacích;
  - Optimalizováno nastavení kvality stínů pro lepší výkon na počítačích nižší třídy.

V nadcházejících aktualizacích budeme nadále pracovat na opravách a změnách, abychom optimalizovali a zlepšili technický stav hry.

Změny a vylepšení umělé inteligence

  - Všichni bossové mají nyní 30% šanci na spawn;
  - Zvýšen spawn pro kultisty v režimech PvE a PvP;
  - Snížena šance na spawn Partyzána v režimu PvE;
  - Upraven čas spawnu pro Scav hráče: nyní se spawnují nejdříve 17 minut po začátku raidu na většině map, s výjimkou Factory, Reserve a Ground Zero do lvl 20;
  - Zvýšena šance na spawn s lepším vybavením Scava, pokud má hráč vysokou scav karmu u Fence;
  - Zvýšena aktuální a maximální durabilita všech zbraní u AI PMC;
  - Všichni Sniper Scavs a běžní Scavs jakékoliv obtížnosti mají nyní 30 HP hlavy;
  - AI PMC, Raideři a Rogues mají stále 35 HP hlavy;
  - Zvýšena pravděpodobnost, že AI PMC budou vnímat AI Scav jako nepřátelské, na 80 %. Ostatní šance na vztahy mezi frakcemi zůstávají ve všech lokacích stejné;
  - Boti se nyní otáčejí hlavou směrem k předpokládanému cíli, aby získali lepší viditelnost;
  - Rychlost detekce botů na těžkou obtížnost je nyní stejná jako u botů na normální obtížnost;
  - Upraveno nastavení rychlosti detekce pro AI PMC. Nyní detekují nepřátele o 20 % rychleji než běžní boti;
  - Boti AI PMC nyní přepínají na single střelbu i na delší vzdálenosti. Na krátkou vzdálenost se přepnou na plnou automatickou střelbu, pokud je to možné;
  - Běžní boti se již nekryjí ve vegetaci;
  - Boti již nevidí skrz vegetaci, pokud se nepřítel nenachází v jejich těsné blízkosti;
  - Viditelnost botů je snížena, pokud se nacházejí uvnitř vegetace.

Opravy

  - Opraven problém, kdy se bot s brokovnicí nebo pistolí nekryl, pokud byl nepřítel ve velké vzdálenosti;
  - Opraven problém, kdy bot nereagoval na zdroje hluku;
  - Opraven problém, kdy se boti na začátku raidu spawnovali v blízkosti PMC;
  - Opraven problém, kdy bot po zásahu zůstal ve vegetaci;
  - Opraven problém, kdy bot příliš často přepínal režim střelby při změně vzdálenosti od nepřítele;
  - Opraveno několik případů, kdy bot procházel zavřenými dveřmi;
  - Opraveno několik problémů, které v některých případech způsobovaly nesprávné vykreslování skla;
  - Opraven problém, kdy světlice RSP po vystřelení nesvítily;
  - Opraveno několik problémů, které způsobovaly nesprávnou detekci hlavního herního monitoru;
  - Opravena nemožnost střílet z brokovnice MTs-255, když máte zaměřeno;
  - Opravena možnost přenést nasazenou psí známku do třídicí tabulky;
  - Opraveno nesprávné obchodní UI při nákupu předmětů s délkou 7 a více políček;
  - Opravena příčina nemožnosti otevřít kontejnery ve skrýši v určitých případech. Předměty, které se po otevření kontejneru nevešly do skrýše, nyní skončí na třídicím stole při opětovném vstupu na obrazovku postavy;
  - Opraveno několik nesprávných podmínek v úkolech série Gunsmith - Puškař;
  - Opravena příčina chybějících odměn v Kruhu kultistů v některých případech;
  - Opravena příčina chybějících animací nabíjení zbraní v některých případech;
  - Po kliknutí na oznámení Kruhu kultistů se automaticky přepnete do zóny Úkryt Kruhu kultistů;
  - Různé opravy a vylepšení lokalizace rozhraní, předmětů a úkolů;
  - Opraveny známé problémy, kdy se hráč teleportoval z okrajů některých povrchů.

 

Zdroj: https://forum.escapefromtarkov.com/topic/41410-aktuality-a-novinky/page/22/#comment-2219976

 


Náhodné články

EFT:Arena Patchnotes 0.1.8.0 + EFT Patchnotes 0.14.9.0

V následujícím článku…

Patchnotes 0.14.9.6

V článku vám představíme…

Série pre-wipe eventů na vzestupu?

Nedávný tweet od oficiáln…